Fashioniste sau nu, trebuie sa recunoastem ca geanta este un barometru crucial al timpurilor in care traim. Faimos pentru reinterpretarea stilului de viaţă italian într-o manieră contemporană si creativă, brandul de lux Furla este 100 % italian, în istorie şi spirit. Fondată în anul 1927 la Bologna de Aldo şi Margherita Furlanetto, Furla a aniversat anul acesta, la nivel global, rotunda cifra de 90 de ani de existenta. La aniversarea primului an de la deschiderea magazinului Furla in Romania, exclusiv in Baneasa Shopping City, am asistat la o fascinanta calatorie in timp a brandului Furla ce porneste din:
- anii ‘20, artistici, marcati de romantismul din Great Gatsby si muzica Charleston,
- si traverseaza anii 30, anii crahului, ce marcau aparitia unui nou tip de femeie, independenta, o precursoare a Femeii de Afaceri Moderne,
- anii ‘40, sfarsitul razboiulul si debutul stilului Aviator Girl,
- anii ‘50, care au adus cu ei explozia bunăstării postbelice si au dat naștere generației Grease si stilului Biker Woman,
- anii ‘60, marcati de uniformele de liceu si stilul College Girl,
- epoca hippy a anilor ‘70, epoca libertatii, a afirmarii feminismului,
- decada optzecista, provocatoare, punk,
- anii ‘90, cu un aer casual, sportiv, puternic influentati de cultura pop – hip hop, ganster style,
- pentru a ajunge la futurismul anilor 2000.
Nu intamplator sunt o iubitoare a gentilor Furla, tocmai de aceea, pentru prezenta mea la Fashion Week Milano am ales doua modele noi care vor completa colectia mea de genti Furla: Club, pentru design-ul casual, confortabil, adaptabil la tinute de zi, cu curea dubla-subtire si scurta in stil shoulder length pentru un stil feminin si curea lunga de tip strap-on cu un design rock pentru tinute mai sofisticate.
A doua alegere a fost pentru My Play Furla in care geanta iconica Metropolis poate fi accesorizata cu alt capac, in functie de tinuta, stil si fler.
Furla nu este un simplu brand ci un adevarat stil de viata pentru femeia moderna!